گردهمایی برندهای معتبر کارآفرینان تأثیرگذار و فعالان اقتصادی

این رویداد ، با حضور ۲۰۰ برند معتبر و ۵۰ بلاگر تأثیرگذار، بستری منحصربه‌فرد برای توسعه تعاملات اقتصادی، شبکه‌سازی مؤثر و حمایت از رشد کسب‌وکارها خواهد بود

M A N A چیست؟

M A N A مخفف چهار کلمه کلیدی در حوزه کسب‌وکار و فروش است که اساس روش و خدمات ما را شکل می‌دهد:

M – بازاریابی هدفمند

A – تحلیل پیشرفته

N – شبکه‌سازی استراتژیک

A – خودکارسازی هوشمند

مخاطبین اصلی:

  • کارخانه‌های مواد غذایی
  • شرکت‌های پخش و توزیع
  • رستوران‌ها و هتل‌ها
  • زنجیره‌های تأمین و عمده‌فروشان
  • فعالان حوزه گردشگری و تفریحی
  • خدمات‌دهنده‌های مالی، بیمه‌ای، حقوقی و مشاوره‌ای
  • شرکت‌های نرم‌افزاری و تبلیغاتی
  • و همه مدیرانی که به فروش بیشتر، رشد سریع و ارتباط

هادی شاهی مدرس دانشگاه و مشاور در حوزه کسب و کار

هادی شاهی متولد 57/2/16 و دانش آموخته حوزه بازار، مدیر عامل گروه شرکت های آتی مشغول آموزش و ارانه مشاوره در حوزه کسب و کار ، مدیریت سیستم ، تدوین نظام سازمانی ، بازاریابی و فروش.

در طی مدت فعالیت ایشان افتخار همکاری با سازمان ها ، شرکت ها، موسسات ، هلدینگها و مراکز آموزشی بزرگ داخلی و خارجی را داشته و در کنار تدریس در رویدادهای آموزشی مختلف، در گروه شرکتهای آتی اقدام به طراحی دوره هایی کوتاه، اما علمی کاربردی به نام کلینیک های حوزه کسب و کار نموده ، که لطف همراهان آتی از این حکایت دارد که موفق بوده و گروه شرکتهای آتی توانسته است گامی موثر در مسیر آموزش های کاربردی حوزه کسب و کار بردارد.

یکی از اصلی ترین حلقه های مفقوده در نظام های اقتصادی رو به رشد که ایران جزئی از آن است، آموزش و بروزرسانی اطلاعات و دانسته های مدیران حوزه صنعت و بازار است. درکناردانشگاهها و دوره های آموزشی میان و بلند مدت، دوره های آموزشی و ارتقا سازمانی حین خدمت از نقش مهمتری برای سلامت دانسته های کاربردی و هدایت مسیر توانمندی های پرسنل به سمت اهداف سازمان برخوردار است و رسالت کلینیک های آموزشی نزدیک کردن مفاهیم علمی به حوزه عملی بازار و مدیریت کسب و کار است.

 

ناهید شاکری

کوچ بین‌المللی حرفه‌ای (PCC) از ICF آمریکا

کوچ بین المللی PCC با تجربه و مهارتهای تخصصی در بیزینس، فروش و توسعه حرفه ای، به کسب وکارها و مدیران کمک میکند تا استراتژیهای مؤثری برای افزایش فروش، بهبود عملکرد تیمی و رشد پایدار تدوین کنند. با رویکردی نوآورانه و متناسب با نیازهای هر سازمان، به کسب وکارها کمک میکند تا فرآیندهای فروش را بهینه کرده، تیم های فروش را توانمند سازند و روابط مؤثرتری با مشتریان برقرار کنند. بهره گیری از تکنیکهای پیشرفته در مذاکره، متقاعدسازی و مدیریت تیمهای فروش از جمله مزایای همکاری با ایشان است که به ایجاد تحول در سودآوری و مقیاس پذیری کسب وکارها منجر میشود.

سوابق شغلی وظایف و دستاوردها:

  • کوچ شخصی 20 مدیر و کارفرمای برتر کشور تیر ۱۳۹۹
  • برگزاری کارگاه های توسعه فردی و حرفهای برای مشتریان بین المللی
  • پایش و تحلیل پیشرفت مشتریان در تحقق اهداف تعیین شده
  • توسعه و به روز رسانی مواد آموزشی متناسب با نیازهای بازار جهانی
  • ارائه مشاوره شخصی به 20 مدیر برتر کشور به منظور بهبود عملکرد فردی و حرفه ای
  • برگزاری جلسات مشاوره منظم با مدیران جهت ارزیابی پیشرفت و تنظیم اهداف جدید
  • ایجاد شبکه حمایتی از مدیران برای تبادل تجربیات و بهترین شیوه ها در زمینه رهبری
  • برگزاری 30 کارگاه آموزشی با هدف رشد و توسعه کسب و کار
  • طراحی و برنامه ریزی 30 کارگاه آموزشی در زمینه رشد و توسعه کسب و کار
  • برگزاری 30 کارگاه آموزشی موفق با همکاری متخصصان صنعت به منظور ارتقاء مهارتهای کارآفرینی توسعه محتوای آموزشی جذاب و مرتبط با بازار هدف برای جذب بیش از 500 شرکت کننده
  • سنجش اثربخشی کارگاهها از طریق بازخورد شرکت کنندگان و ارائه گزارش های مفصل به مدیریت ایجاد شبکه ای از روابط حرفهای میان شرکت کنندگان و سخنرانان برای تسهیل همکاری های آینده
  • توسعه روشهای نوین تبلیغاتی برای افزایش آگاهی از دورههای آموزشی و جلب توجه عموم

در رویداد مانا چه میگذرد

  • آموزش پلن 30 روزه افزایش فروش برای کسب‌وکار

  • ارائه مدل مثلث فروش با رویکرد Design Thinking

  • کوچینگ زنده برای حل مشکلات فروش

  • ارتباط مستقیم با فعالان صنعت غذا و خدمات

  • مشاوره فردی با ناهید شاکری

  • معرفی برند شرکت‌کنندگان در صفحات مجازی و رسانه‌ها

مهمانان ویژه

پنل ویژه با حضور چهره‌های معروف صنعتی خاور میانه ، مشهد و ایران (درحال مذاکره):

  • سفیر عربستان و عراق

  • مدیر کارخانه کاله و پگاه

  • دکتر علیرضا نبی

  • 4 نفر از غول های اینفلوئنسرهای ایران

ویدیو کوتاه معرفی ایونت مانا

رویداد مانا، یک فرصت ایده آل برای درست دیده شدن کسب و کار شما توسط 10 میلیون مخاطب این رویداد تمرکز اصلی خود را بر دیده شدن شما، به صورت اصولی و موثر در نظر گرفته تا بتواند بیشترین دستاوردها را در حوزه توسعه و رشد فروش کسب و کار شما داشته باشد

ویژگی‌های منحصر به فرد ایونت

 

تبلیغات

تبلیغات گسترده و پوشش رسانه‌ای قوی،

توسط بلاگرها و رسانه خبر فوری

بولتن

چاپ یک بولتن رسمی شامل معرفی برندها و گزارش کامل این رویداد و توزیع آن

فرصت‌سازی

بستری موثر، برای برقراری ارتباط با مدیران برندها و کشف فرصت های ناب

حمایت

فرصتی برای معرفی و حمایت از کسب‌وکارها و مسبب رشد کارآفرینی و اشتغال‌زایی

مشاوره

مشاوره حرفه‌ای برای توسعه کسب‌وکارها با هدف سیستم‌سازی فروش و توسعه فروش

ظرفیت‌ها

معرفی ظرفیت‌های اقتصادی شهر مشهد در جهت تقویت و رونق اقتصاد مشهد